17 lutego, 2021

Faq

  1. Jak zapisać się do konkursu?
    Aby zapisać się do konkursu trzeba wypełnić i wysłać elektroniczny formularz zgłoszeniowy (zapisz się do konkursu, kliknij tutaj) – formularz musi wypełnić rodzic/opiekun prawny dziecka.
  2. Kto może wziąć udział w konkursie?
    W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas I-III i IV-VIII szkół podstawowych z całej Polski.
  3. Gdzie mogę znaleźć regulamin konkursu?
    Regulamin konkursu można znaleźć tutaj.
  4. Jak przesłać konkursową pracę?
    Zdjęcie (dobrej jakości – w formie elektronicznej) prezentujące pracę należy nadesłać w terminie do 14 maja 2022 r., wypełniając formularz na stronie internetowej https://naszaflaga.pl/.
  5. Nie mogę przesłać formularza z pracą konkursową, co mam zrobić?
    • sprawdź czy wszystkie pola są prawidłowo wypełnione;
    • zaakceptuj postanowienia regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (aby to zrobić kliknij w białe pola po prawej stronie);
    • dołącz plik ze zdjęciem pracy w odpowiednim formacie (jpg, jpeg, png, gif.) i dozwolonym rozmiarze (rozmiar do 2 MB). Jeżeli przy próbie wysyłki formularza pojawia się komunikat „Błąd, plik nie może być przeniesiony” oznacza to, że plik ze zdjęciem pracy jest za duży. Zmniejsz plik tutaj https://www.easy-resize.com/pl/ i załącz ponownie w formularzu.
  6. Do kiedy można zgłaszać się do konkursu?
    Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 14 maja 2022 r.
  7. Kiedy zostaną ogłoszone wyniki konkursu?
    Wyniki zostaną ogłoszone w sobotę 28 maja 2022 r. podczas gali finałowej.
  8. Kiedy rozdane zostaną nagrody?
    Nagrody w postaci środków finansowych zostaną przekazane przelewem na rachunek rodzica/opiekuna prawnego zwycięzcy.
  9. Z kim mogę się skontaktować w sprawie konkursu?
    Jeżeli masz pytanie, na które nie znalazłeś/aś tu odpowiedzi skontaktuj się z nami: email: kontakt@naszaflaga.pl